Translate

piątek, 4 maja 2018

Męska kartka urodzinowa

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać męska kartkę urodzinową,  zrobioną dla fana kwiatów i piłki nożnej ;)


Do jej zrobienia użyłam papierów ScrapAndMe i  UHK Gallery, dodałam tagi wycięte wykrojnikami Sizzix Tag Collection 658784, kilka kwiatków i listki wycięte wykrojnikami z zestawu Spring Time 662515z zestawu maszynki Foldaway 662220. 


Na koniec dodałam kilka piłek, samoprzylepnych enamelsów i gotowe. 



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!!!

Donia pisze...

Wspaniała karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Lisa pisze...

This is so beautiful!! I love the fabulous design and the flowers!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniała jest!

Monika pisze...

Świetna kartka ja wciąż mam problem z męskimi kartkami...

JaneB pisze...

Super! Bardzo pomysłowa ;)

Sigrun pisze...

Fantastyczna!

Aneta pisze...

Zachwycający komplet!

aa_dorota pisze...

Niecodzienne połączenie. Ale ludzie łączą przeróżne pasje. Kartka wyszła rewelacyjnie.

Dorota pisze...

świetna kartka ;)

ScraPinki pisze...

Cudo.