Translate

czwartek, 12 października 2017

Świątecznie


Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać zrobioną specjalnie dla Scrapka, spontaniczną kartkę świąteczną pełną poinsecji, w moich ulubionych świątecznych kolorach.
Użyłam pięknego papieru Christmas in Avonlea "Carol", w cudownym, głębokim odcieniu czerwieni, a jako pierwsza warstwa posłużyłam mi strona z nutkami. Na papierze ułożyłam kompozycję z moich poinsecji i zielonych gałązek, którą uzupełniłam pomalowanymi na złoto gałązkami głogu. W narożnikach dodałam też śliczne, delikatne Ornamenty dzwonki. Kartkę wykończyłam odrobiną gazy, kryształkami i muśnięciami farby 13 arts Old gold.


Poinsecje zrobiłam z papieru czerpanego i wykrojnika Sizzix  Tattered Poinsettia 658261, dołożyłam gałązki wycięte Sizzix Holiday Greens 661597.



Użyte produkty:
Christmas in Avonlea "Carol"
gałązki głogu Anemone
Ornamenty dzwonki Anemone
farba 13 arts Old gold

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!! Ta czerwień cudnie się prezentuje i zawsze kojarzy mi się ze świętami :)

Elżbieta pisze...

Piękna! Uwielbiam czerwień na Święta. A kwiaty jak żywe Ci wyszły :)

Chimera pisze...

Kartka przepiękna, a kwiaty zachwycające. Uwielbiam Święta w takim wydaniu :)

Jola pisze...

Cudowna kartka!!! Kwiaty zachwycają :DDD.

Unknown pisze...

Kartka cudna,kwiaty i dodatki przecudne :) Pozdrawiam

Lisa pisze...

Absolutely stunning!! The flowers look amazing!! What a beautiful card!! I love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Matilde pisze...

Piękna kartka! Zachwycają mnie Twoje pointsencje!

Ann pisze...

Piękna :)

Szaneta pisze...

Przepiękna! Kolory i warstwy i wszystkie dodatki, prześlicznie połączone:)

lilavati pisze...

pięknie... i na bogato :)

wiola_c pisze...

Rewelacyjne, nastrojowe i bardzo świąteczne kolorki. :-)