Translate

czwartek, 16 lutego 2017

Wyzwanie lutowe

Witajcie :)
Lutowe wyzwanie Marianne`s Design Divas ma bardzo przyjemny temat "Kwiaty", inspirowany piosenką Poison "Every Rose Has It's Thorn ".
Moja interpretacja to ukwiecona ślubna kartka z cytatem.


Do wykonania tej kartki użyłam papieru English roses PK9143, na nim ułożyłam warstwę z dwoma borderami wyciętymi Classic border LR0455. Na kompozycję kwiatową składają się duże róże z WOC, do których dodałam mniejsze kwiatuszki zrobione z papieru czerpanego i wykrojników Flower set LR0145 oraz 3D box, card, trees  blossoms CR1374. Dodałam też listki Build a rose LR0398 i gałązki Vines CR1396. Pod owalem z cytatem dodałam też serduszka Lots of love hearts LR045, a na koniec przykleiłam serduszka  Enamel Stickers PL4512.


Cytat nastemplowałam stemplem Agaterii i zaembossowałam go agateriowym perłowym pudrem.



Użyte produkty Marianne D:
English roses PK9143
Classic border LR0455
Vines CR1396
3D box, card, trees  blossoms CR1374
Build a rose LR0398
Lots of love hearts LR0450
Flower set LR0145 
Enamel Stickers PL4512

Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu, do wygrania piękne nagrody :)
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna karteczka. Śliczna kolorystyka i pięknie ukwiecona :)

el pisze...

ależ ślicznie się prezentuje ten puder

Gertrude pisze...

WOW, eine wunderschöne Karte
glg Gertrude

Rosette's Cards pisze...

This is simply amazing!!!! Wow.. can't look at it enough!

Emilia-tworzy pisze...

Śliczna

Petras Bastelschätze pisze...

Beautiful card design with lovely flowers and borders

krystynas pisze...

Zachwyciła mnie Twoja kartka - jest idealna i piękna kolorystycznie.
Cudnie się prezentuje ten ażurowy border.
Pozdrawiam :)

karolina jeżak pisze...

Cudna kartka! Piękna kompozycja i kolory... :)

artiza pisze...

śliczna...a embossowany napis... MISTRZOSTWO