Translate

sobota, 19 listopada 2016

Na urodziny

Witajcie.
Papiery z kolekcji Agaterii Magic Dreams są idealne nie tylko na święta, ale również do innych projektów. Dzisiaj pokażę Wam kartkę z cudnym papierem Magic Dreams 6/6.


Uwielbiam ten papier, ma cudny, ciepły odcień i piękne koronkowe wzory. Ozdobiłam nim kartkę na 60 urodziny.


Kompozycję z kwiatów uzupełniłam stemplowanymi listkami, które wycięłam z papieru Oh hello spring! 1/6. Dodałam też małe serduszkowe tekturki.


Kartkę wewnątrz również ozdobił piękny papier  Magic Dreams 6/6.


Do zrobienia kartki użyłam też wykrojników Marianne D: serca CR1225, bordera LR0395 i cyfr z zawijasami COL1418. Kwiaty jak zwykle z Wild Orchid Crafts, największe to moje Pretty Flori.


Dziękuję za wizytę, pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna.

wiola_c pisze...

Prześliczny komplecik. Kompozycja z bordowymi kwiatami i stemplowanymi listkami jest cudowna. :)

mosia pisze...

Jak pięknie pasuje ta czerwień do beżu papierów. W ogóle, przepiękna kartka!

Ellen pisze...

Very beautiful!

Lena scraphobby pisze...

Prześliczna!!!

aga-craft pisze...

Z przyjemnością oglądam te bukiety na Twoich kartkach. Prawdziwa z Ciebie florystka :)

krystynas pisze...

Cudna urodzinowa kartka, a kompozycja kwiatowa zachwyca niezmiennie.
Pozdrawiam

Craftfanka pisze...

Po prostu piękne:)

Elżbieta pisze...

Ta czerwień z tym beżem cudna jest! A sam bukiet zachwyca :) Piękna kartka :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna ! To połączenie kolorów cudowne:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie*

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Emilia-tworzy pisze...

Piękna kartka

a.le kartka pisze...

Głęboka czerwień kwiatów cudnie wygląda na beżowym tle. Piękny komplet!

Olenkaja pisze...

Piękny Jubileusz, piękna kartka!

Linda pisze...

How beautiful, Monika! :)

Eliza Art pisze...

Prześliczny komplet urodzinowy. Pozdrawiam