Translate

niedziela, 24 lipca 2016

Lawendowo na ślub

Dziś kartka na ślub w fioletach kolekcji Lavender Garden Craft&You Design.


Na bazie nakleiłam fioletowe deski Lavender Garden 06. Druga warstwa to część pięknego Lavender Garden 02, bardzo lubię jego delikatne wzory. Do fioletowych kwiatuszków na papierze nawiązałam fioletowymi Pretty Flori Geum i różyczkami.


W centrum kartki nakleiłam serwetkę Marianne D LR0397 i parę LR0427. Dodałam też listki z WOC, delikatne tekturowe gałązki ze Scrapińca i gałązki wycięte CR1374.


W komplecie dodałam torebkę z Eco-Scrapbooking, którą okleiłam papierem z małego pada Lavender Garden.



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

piaseiza pisze...

Prześliczna!

ewinka Nowa pisze...

Pięknie ukwiecona i elegancka jak zawsze :-)))

Ellen pisze...

Gorgeous card...love it!
Xx Ellen

a.le kartka pisze...

Cudo!

kamyk pisze...

Fantastyczna kartka! Bardzo romantyczna i urocza :)

Emilia-tworzy pisze...

Przepiękna

Wanda pisze...

zachwycająca :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni cuudnie wyszło - jak zawsze :-)

Artjonka pisze...

Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego tygodnia<3

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful card! Your flowers are sold out of Wild Orchid Crafts....will there be more?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Thank you :)
I think there will be more, but I don`t know when :(

krystynas pisze...

Niezmiennie mnie zachwycają Twoje kompozycje kwiatowe - piękna kartka.

Mariola Kowalska pisze...

Nie można się nie zachwycić tym kompletem - przepiękny!

GosiaMachynia pisze...

Absolutnie fantastyczna to za mało powiedziane !!!

wiola_c pisze...

Zjawiskowa kompozycja na pięknej kartce. :)