Translate

środa, 6 lipca 2016

Kartka przestrzenna

Wśród lipcowych nowości Marianne D jest absolutnie fantastyczny zestaw do wykonywania kartek przestrzennych CR1374. Film z kursem i piękne przykłady użycia znajdziecie tutaj. Ja również pokusiłam się o przetestowanie tego wykrojnika i zdobiłam wersję inspirowaną wakacjami na wsi.


Zestaw wykrojników  CR1374 składa się z mnóstwa elementów, znajdziecie w nim oprócz bazy gałąź, pień drzewka, drabinę, listki, kwiatuszki, wisienki, jabłuszka, latarenki. Naprawdę mnóstwo możliwości stworzenia niepowtarzalnych przestrzennych kompozycji i nie tylko.
Wykrojnik jest długi, ma 25cm długości i 13,4cm szerokości. Ja mam maszynkę A4, więc wycięłam bez najmniejszego problemu, ale podejrzewam, że w malej maszynce dałoby się wyciąć na dwa razy. 


Moja sielska kartka wygląda tak:


Cudny przestrzenny konik /jednorożec to COL1408. Użyłam również płotu COL1407. Kwiatuszki zrobiłam z wycinanek z zestawu CR137.


W głębi stodoła COL1406 z sianem zrobionym z CR1335. W tle widać również drzewa wycięte LR0355 i wzgórza LR0283.


Przed jabłonką postawiłam gumiaki wycięte LR0316.


Kartka ma głębokość aż 5 cm, więc zmieści się w niej naprawdę wiele warstw.


I w dodatku składa się niemal na płasko. Zestaw CR1374jest naprawdę fantastyczny :)



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

16 komentarzy:

Ef-ka Ewa Flor pisze...

cudne!!!!

SD pooja pisze...

Such a lovely diorama card ! Far different from your gorgeous n shabby chic cards !

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Cudo ...cudo...cudo ...tylko pewnikiem cena takiego zestawu będzie oszałamiająca :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Widziałam w polskim sklepie za 129zł

aga-craft pisze...

Świetna, niepowtarzalna ;) Oglądam i oglądam...dużo się dzieje :):):)

Madlenia pisze...

Super:)!

Dr Sonia S V pisze...

Simply fabulous
Cheers
Dr Sonia

Dorota pisze...

Świetna ;)

a.le kartka pisze...

Śliczna kartka! taki maleńki świat wykreowałaś Moniu:) Super efekt.

GosiaMachynia pisze...

Wow !!! Nie widziałam jeszcze takiej kartki :) Fantastyczna i te czereśnie na drzewie czad !!!

edytta-p pisze...

Efekt niesamowity, kartka, do której chciałoby się wejść ;)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

O to jeszcze nie kosmos :) na tyle drobiazgów :) ....cudo ..cudo..:)

Unknown pisze...

Przepiękna!!!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So cute and very creative! Excellent work!

Sue from Oregon pisze...

Simply amazing!

wiola_c pisze...

Niesamowity, sielski obrazek. Ślicznie połączyłaś te wszystkie elementy i ubrałaś w kolory. :)