Translate

środa, 9 grudnia 2015

Z domkami

Dziś pokażę Wam drugą kartkę zrobioną na sobotnim spotkaniu.


Tym razem kwiaty zrobiłam z białego morwowego papieru czerpanego i wykrojnika Marianne D LR012. Kompozycję uzupełniłam białymi różyczkami, listkami z dziurkaczy, czerwonymi koralikami i owockami. Sople zrobiłam sposobem Olgi Heldwein, który pokazała na ostatnim live, dziękuję Olga. Muszę poćwiczyć, bo jeszcze nie wychodzą takie, jak Olgi.


Na dole kartki przykleiłam domeczki Marianne D LR0382, wycięłam je z dwóch warstw, potuszowałam i ośnieżyłam.


Przybłąkała się też sarenka wycięta z tektury Marianne DCR1289, więc też ją przykleiłam ;)


Dziękuję, że zaglądacie, pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

piaseiza pisze...

Prześliczna! Oczu nie można oderwać :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna. Sliczne sa te domki i piekny bukiet.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna - fajna kolorystyka!

Wanda pisze...

bajeczna karteczka :)

marciulaTOja pisze...

Śliczna :)

Aggie pisze...

Prześliczna jest :-)

Ewa S. pisze...

Świetna - rewelacyjne są te domki zanurzone w śnieżnych zaspach!!!

a.le kartka pisze...

Cudna! Rewelacyjnie ośnieżona!

Czarna dama pisze...

Ale cudna, taka śliczna zimowa :)

Barbara Ann pisze...

This a very clever card

wiola_c pisze...

Cudna. :)
Widziałam zdjęcia ze spotkania. Zazdroszczę.
Mam nadzieję, że kolejnego już nie przegapię :D

Elaine coustley pisze...

Your card is just so gorgeous x