Translate

sobota, 26 września 2015

Urodzinowy komplet

Komplet na pierwsze urodziny, z mnóstwem moich kwiatów i shaker-boxami.


Kwiaty zrobiłam z różowego papieru czerpanego, który wycinałam wykrojnikami Marianne D LR0145. Potuszowałam brzegi kwiatów i uformowałam je na mokro. Shaker box zrobiłam za pomocą wykrojników Marianne D: serwetki CR1331 i serca CR1225. Do środka włożyłam koraliki i serduszka wycięte Marianne D CR1322, część serduszek wycięłam z papieru z brokatem.


Wewnątrz więcej serduszek  Marianne D CR1322.


W komplecie zrobiłam również notes na pierwsze słowa. Notes miał być praktyczny, więc ozdobiłam go wyłącznie płaskim shaker-boxem, zrobionym za pomocą serwetki CR1331 i serca CR1225.




Zestaw wraz z pudełkiem prezentował się następująco:


Dziękuję, że zaglądacie :* Życzę miłego weekendu :)

15 komentarzy:

Wanda pisze...

Moniu przepiękny komplet tyle dodatków idealne wykonanie i fantastyczne kwiaty :)

Anonimowy pisze...

Przepięknie! Wszystko w idealnej harmonii i te shaker-boxy cudowne :))

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękny i bardzo radosny komplecik a tu do tego jeszcze Twoje kwiatki wreszcie :-) Super!

betina pisze...

Cudny zestaw Moniko, cudny!!! I jak zwykle zauroczyłaś mnie swoim kwiatami :)))))

artiza pisze...

cudeńko...

Tanja E. pisze...

I just adore, what you create, your style. Best regards and hugs, Tanja.

PaNaKo pisze...

Prześlicznie :)

Alma Carter : Emsige Biene pisze...

WOW! The set is absolutely gorgeous!! xx

papinou87 pisze...

WOUAH SUPERBE MAGNIFIQUE BRAVO A++ BIZZ

marciulaTOja pisze...

Piękny, uroczy komplecik :)

wiola_c pisze...

Piękny komplet, kwiaty obłędne a koraliki wyglądają jak słodka posypka. :D

jola_zola pisze...

Komplet - cacuszko :)

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczny komplet !!!

Unknown pisze...

Śliczny komplet :) Bardzo ciekawy pomysł z notesem na pierwsze słowa - oryginalny :)

Ewa S. pisze...

Ależ jest cudny!!!