Translate

piątek, 5 czerwca 2015

Z turkusem


Dzisiaj mam dla Was kartkę z moimi kwiatami, do których dodałam listki róży oraz napis Moc Życzeń. Napis wycięłam z papieru białego i turkusowego, skleiłam razem i podkleiłam kosteczkami 2mm.


Mniejsze kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego, który zabarwiłam na turkusowo. Wycięłam je wykrojnikiem Marianne D LR0145 i uformowałam na mokro. Duży kwiat powstał z białego papieru czerpanego, lekko go potuszowałam. Pod kwiatami umieściłam ramkę Marianne D LR0327. Papiery pochodzą z kolekcji My Wedding Craft&You Design.



Życzę pięknego długiego weekendu :)

14 komentarzy:

De hobbydroom pisze...

Love love Looovve it!!
Greetings, Mandy

Ola (Ikemo) pisze...

Śliczna kompozycja!

Malwina M pisze...

Piękna kompozycja! Zapraszam do siebie.

Tilia pisze...

Śliczna kartka

ewinka Nowa pisze...

Piękne kwiaty i kolory :-)))

Artes de Nágela pisze...

Beautiful and elegant card!
I loved the flowers!
Have a nice weekend!

a.le kartka pisze...

Śliczne kwiaty i ten turkus - letnie klimaty:)

piaseiza pisze...

Bardzo efektowne i ślicznie turkusowe :)

artiza pisze...

cudeńko...piękne kolorki

Marta Anita pisze...

Cuuuuuuudo :)

Ewa S. pisze...

Muszę spróbować takiego połączenia kolorów, bo wygląda rewelacyjnie, kwiatów tez muszę spróbować - świetne!!!

Antoinette van Schaik pisze...

Beautiful flowers"

wiola_c pisze...

śliczna, świeża kompozycja. cudna po prostu.

Ludkasz pisze...

Bardzo piękna praca:)