Translate

środa, 18 lutego 2015

Zajączki

Piękne sklejkowe zajączki z Wycinanki natchnęły mnie do zrobienia wielkanocnych ozdób.


Użyłam zajączków z ornamentem i gładkiego. Sprawdziły się świetnie, są wycięte ze sklejki, sztywne i bardzo solidne. Pomalowałam je rozcieńczonym gessem, żeby je odrobinę wybielić, przykleiłam do patyczków do szaszłyków i ozdobiłam kwiatami.



Wszystkie kwiaty, jakich użyłam pochodzą z Wild Orchid Crafts, natomiast duże listki wycięłam wykrojnikiem Rosy Owl. Mały zajączek z zestawu łączka przycupnął na dole wśród kwiatów, w drugiej doniczce dodałam ażurowe kwiatuszki również z tego zestawu.


Wybieracie się w sobotę na Craft Wawa? Może się tam spotkamy?
Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa :* Pozdrawiam!

18 komentarzy:

wiola_c pisze...

Jak świątecznie się zrobiło. Widzę Moniś, że Ty do świąt już się przygotowujesz i nic Cię nie zaskoczy. Piękne ozdoby. :)

dokaem pisze...

Cudniaste zajączurki!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Prześliczne ozdoby🐥🐥

el pisze...

cudne zajączki , szkoda że mnie nie będzie

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jakie PIĘKNE ozdoby!!!!!!!!!!!!!!

adablog14 pisze...

Bellissimi e molto originali...ciao Monika

Klaudia/Kszp pisze...

Jakie cudne i słodkie! :)

Unknown pisze...

Super dekoracje i wspaniale ukwiecone w wiosenne kwiecie

a.le kartka pisze...

Cudnie i wiosennie!

Dobra pisze...

Wykonałaś rewelacyjne ozdoby świąteczne.

Emilia-tworzy pisze...

Masz cudowne pomysły i niezwykły talent!

moniqurd pisze...

U Moniki na łące już kicają wielkanocne zające :) Cudne są.

GosiaMachynia pisze...

Przecudne !!!!

Gabriela Milatová pisze...

Piękne, świeże, czekam już na wiosnę z niecierpliwością :)

Justyna pisze...

Sliczne i takie wiosenne :-)

Pasje Justychy pisze...

Aż czuć wiosnę :) - genialne ozdoby :)

Becia scrapuje pisze...

Genialne! Cudowne!

Ewa S. pisze...

Świetnie zrobione kicusie!!!