Translate

piątek, 13 lutego 2015

Wyzwanie Craf&You Design

Dziś kolejne, wyzwanie #9 Craft&You Design - temat na czasie "Kartka na Walentynki".



Moja interpretacja to bardzo prosta, karteczka w klimacie shabby, którą ozdobiłam papierem My Wedding 3 i papierem z małego pada My Wedding.


Dodałam też napis z Wycinanki, pomalowany na biało. Koronkowa serwetka to Marianne D LR0272, listki wycięłam z papieru czerpanego wykrojnikiem LR0138, a pod jasną warstwą podkleiłam kawałki wycinanek z Marianne  LR0342.


Kwiaty są oczywiście z Wild Orchid Crafts: róże, białe i różowe kwiatuszki.


Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu :)

9 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Taka subtelna i słodka kompozycja, bardzo mi się podoba :-)

justysias7000 pisze...

Piękna, delikatna kartka;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna inspiracja!!!!!!!!!!!!!!

Art_by_Elsa pisze...

Piękna kartka, taka niebanalna...

wiola_c pisze...

piękna i delikatna karteczka. :)

el pisze...

mimo iż kolory nie nawołują do miłości to karteczka jest pełna tej miłości .... no napis to już w ogóle jest niebanalny . Cacuszko

a.le kartka pisze...

Przepiękna!

Ludkasz pisze...

Śliczna:)

Ewa S. pisze...

Napis wycinanki jest extra - pięknie oprawiony w cudnej delikatnej karteczce!!!