Translate

środa, 25 lutego 2015

Wiosenny identyfikator

W sobotę odbył się zlot Craft Wawa, na który przygotowałam sobie identyfikator pełen wiosennych kwiatów.


Duży kwiat wycięłam z papieru czerpanego. Małe kwiatuszki zrobiłam na wzór przylaszczek z kwiatków z Wild Orchid Crafts. Pomalowałam je na niebiesko, odcięłam dwa płatki i skleiłam wokół pręcików. Pręciki zrobiłam z rozdzielonego sznurka, którego końce zanurzyłam w paście strukturalnej. Kompozycję uzupełniłam listkami z dziurkacza i białymi listkami z WOC. Zdjęcie zrobiłam już po powrocie do domu, więc niestety kwiatki odrobinę przywiędły ;)


Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

betina pisze...

Piękny jest ten duży kwiat, ale mnie zachwyciły te drobne niebieskie przylaszczki :)

zofiko pisze...

Piękna praca. Zwiewna, lekka jak skrzydła motyla.

TworzoneWdomu pisze...

Przepiękny, a przylaszczki rewelacyjne!

zmorka pisze...

Śliczne kwiatki :))

artiza pisze...

elegancko i z klasą:)

Arleta pisze...

rewelacyjny kwiatki jak zawsze są śliczne

wiola_c pisze...

śliczny jest, a ja miałam okazję podziwiać go na żywo. Przylaszczki są cudne, a zwiędły bo każdy musiał je pomacać, ja swój wkład też oczywiście w więdniecie miałam. ;)

OriBella pisze...

Śliczny:)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

godny mistrzyni :)

Ewa S. pisze...

Szkoda, że jedynie przemknęłam przez ten zlot - identyfikator cudny, bardzo "orzeźwiający"!!!