Translate

środa, 4 lutego 2015

Dziewczęce

Proste, kwieciste bony dla dziewczynek powstały przy użyciu kwiatów z Wild Orchid Crafts i wykrojników Marianne Design.


Świetnie sprawdził się tu konik Marianne D COL1371, który nakleiłam na serce  CR1225.



Drugi bon ozdobiłam ślicznym wózeczkiem Marianne D LR0218, pod którym umieściłam serwetkę CR1248. Serduszko na wózku wycięłam wykrojnikiem z zestawu COL1377. Papiery to Marianne D Twinset&Pearls.


Kochani, w przypływie szaleństwa zgłosiłam mój blog 

do konkursu Blog Roku, 

zwracam się więc do Was z prośbą o wsparcie - 

SMS o treści H11961 na nr 7122 za 1,23zł. 

Pieniądze z smsów nie przepadają, tylko zasilą konto fundacji "Dzieci niczyje".


Za każdy głos bardzo dziękuję :*

14 komentarzy:

ellyscard creatief pisze...

Beautiful babycards.

Chimera pisze...

Ale piękności! Nie wiem, który podoba mi się bardziej, oba mają coś w sobie!
SMS wysłany ;)

GosiaMachynia pisze...

Śliczne :))

wiola_c pisze...

śliczne karteczki. Trzymam kciuki ale wcześniej wysyłam SMS :D

Olga Butrimova pisze...

Какие хорошенькие!)

betina pisze...

Ależ cudnie wygląda wózeczkowy bon!! Te kolory, te kwiaty, ... miodzio :D
Do odważnych świat należy - Powodzenia Moniko :)))

Mihaela pisze...

Very cute cards, Monia! Flowers from your cards are so so beautiful!!!

a.le kartka pisze...

Fantastyczne kartki!
Powodzenia w konkursie!

Unknown pisze...

Słodkości!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniałe słodkości :)

dokaem pisze...

Cudne kartki! Od dawna choruję na konika, a teraz - widząc taaakie cudo - ta choroba się jeszcze wzmogła :)

artiza pisze...

piękne:)

Ewa S. pisze...

Cudne dzieciaczkowe bony!!! Oj kusi i mnie ten konik od jakiegoś czasu, jest świetny, jedyne, co mi przeszkadza w tym wykrojniku to brak ogonka - chyba zbyt mocno trzymam się stereotypów w tym względzie:)

Agata pisze...

Wszystkie Twoje prace są urokliwe... Świetne są te dziecięce bony!