Translate

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wciąż...

...i wciąż ślubnie. Nieustannie trwa sezon ślubów, więc dzisiaj kolejna ślubna kartka.


Schemat kartki właściwie już znany doskonale, dzisiaj chciałam zwrócić Waszą uwagę na prześliczne serduszko z amorkiem Marianne D CR1283, które pochodzi wprawdzie z kolekcji zimowej, ale idealnie nadaje się też do ślubnych prac. Przywiązałam je do torebki, w którą zapakowałam kartkę.


Kartkę ozdobiłam jednym z moich ulubionych wykrojników Marianne D LR0299. Tym razem imiona młodej pary umieściłam na wewnętrznym sercu.


Użyłam papieru Lemoncraft z kolekcji Maleńkie cuda.


Wewnątrz zrobiłam dość obszerną kieszonkę na pieniądze i po to, by nie wypadały, zrobiłam ją na dolnej części kartki. Na górze umieściłam życzenia.


Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów :* Życzę udanego poniedziałku :)

22 komentarze:

Unknown pisze...

przeuroczy ten komplecik :)

artiza pisze...

cudny zestaw...ja też lubie ten serduszkowy wykrojnik...na ślubnych pracach REWELACJA

mosia pisze...

Ojej! Przepiękny komplet! A to serduszko faktycznie idealne do ślubnych prac - i w ogóle jest śliczne.

wiola_c pisze...

Piękny komplecik, a amorek faktycznie bardzo pasuje do niego. :)

Anja pisze...

What mooooiii Monika !!

Warm greetings from Anja

ewinka Nowa pisze...

Oba serducha są rewelacyjne :-))) Piękna i elegancka kartka z torebką :-)))

Chimera pisze...

Przepiękny i bardzo elegancki komplet :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Przepiękna kompozycja a pomysł z życzeniami u góry a kieszonką na dole rewelacja!!!

a.le kartka pisze...

Serduszko z amorkiem ślicznie zdobi torebkę. Komplet jest przesliczny i jak zwykle wykonany perfekcyjnie!

piaseiza pisze...

Śliczny komplet, fajny pomysł z wykorzystaniem aniołkowego serduszka :)

Eliza Art pisze...

Ale śliczny komplecik, pozdrawiam

Eliza Art pisze...

Ale śliczny komplecik, pozdrawiam

Mój świat kolorów pisze...

Pięknie ! i dziękuję bardzo za szczegóły tworzenia tych cudnych kartek! Pozdrawiam serdecznie:)

Nana and Papa pisze...

Just beautiful. And the paper is so pretty. Love your work.
Barb

Alqni pisze...

Monia- piękne te błękity! Jak zawsze perfekcyjna!

krystynas pisze...

A ja nieustannie zachwycam się Twoimi pracami - przepiękny ślubny komplet.

donka66 pisze...

Przepiękny komplet, delikatny, romantyczny, piękny też jest ten papier.

AgaSi pisze...

Moniu, piękny komplet, po prostu piękny... :)

cyga pisze...

Delikatny i świeżutki, powiedziałabym nawet, że wiosenny.

Klaudia/Kszp pisze...

Cudnie delikatny komplet. Bardzo podoba mi się pomysł z wiszącym przy torebce serduszkiem :)

Dobra pisze...

Przepiękny komplecik.

Ewa S. pisze...

Przecudnie delikatny, z pięknym środkiem kartki, a torebkowe przywieszki uwielbiam!!!