Translate

poniedziałek, 10 lutego 2014

Było wspaniale!

Oczywiście na sobotnim zlocie Craft Wawa :) Dziękuję wszystkim za uściski, całusy, miłe towarzystwo i pogaduchy. Oldze Helwein za cierpliwość do niepokornej kursantki :*
Mam nawet dowód na to, że odważyłam się psiknąć:


Na warsztatach siedziałam z Cygą.


Pochlapałam (ostrożnie) i pomalowałam, poszpachlowałam i na koniec odmówiłam współpracy w kwestii chlapania czarnym tuszem ;)


Nasza Pani Profesor się zaprzyjaźnia ;)


Powarsztatowe plony :)


Kupiłam co nieco z primowych cudów...


...spotkałam z piękną szefową...



...naprzytulałam się  na zapas...


...i broniłam identyfikatora ;)


A to zdjęcie w pełni oddaje nastrój zlotu, było po prostu fantastycznie!


Więcej zdjęć znajdziecie na blogu i picasie u Pauliny Wośko, która była oficjalnym zlotowym fotografem :*
I jeszcze jedno zdjęcie cudownych dziewczyn ze Scrap&Art od Enczy:



Pokażę Wam jeszcze mój zlotowy identyfikator :)






Materiały ze Scrap&Art:





Kartkę z poprzedniego posta wygrywa Wanda, która zgadła jako pierwsza, że kulek było 14 :) Drugą osobą była Ewa S i do niej też poleci małe co nieco :) Podajcie mi proszę adresy :)

Pozdrawiam serdecznie :)

24 komentarze:

el pisze...

a ja Cię cenię za tą czystość( estetykę i subtelność) pracy , bez chlapania i bez przepychu w mediach . Ale trzeba spróbować nowych rzeczy to fakt

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Elu :* Chlapanie to fajna zabawa, ale chyba bliższe mojej naturze są prace od linijki ;)
A czarne kropki dorysowałam cienkopisem w domu ;) Wszystko ma być pod kontrolą, hehehe

Anka_Hanka pisze...

Miałam przyjemność z Monią być na tym kursie.... nie uwierzycie, że chlapanie można poskromić!!!! Praca miała w sobie 100% dokładności, precyzji i "linijkowości" Moniki...

immacola pisze...

Bo zloty są coraz lepsze, prawda? :) A w takim towarzystwie podróż jest niezapomniana :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Masz rację, są coraz lepsze ;) I już dla mnie nie ma zlotu bez was :*

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Linijkowość hehehehe

adablog14 pisze...

wonderful images...i would like to be there with you...kisses Ada

Erica ♥ pisze...

What a nice pictures, that looks like a nice day !
Your tag is fabolous, nice soft colours ☺

Have a nice and creative new week !
Hugs & luv Erica ¤
{Heidebloempjuh}

Wanda pisze...

Moniu identyfikator jest cudny:) spotkanie craftowe w takim doborowym gronie to warto się spotkać:)
cieszę się z wygranej dziękuję a to już druga (candy) już piszę e-maila z adresem.pozdrawiam

angel pisze...

Cieszę się, że Cię spotkałam, choc nie zagadałam. Nie wiem czemu nagle się speszyłam :)
Piękny identyfikator
pozdrawiam

Chimera pisze...

Piękny ten identyfikator.
Zlotu zazdroszczę ;)

piaseiza pisze...

Widać, że atmosfera była świetna. Nie dziwię się, że identyfikator wymagał ochrony - sama bym go ....przygarnęła;)

AgaSi pisze...

Ale Wam zazdroszczę ... :) W czerwcu, niech się wali, niech się pali - jadę. A identyfikator to cała Ty:)

Ewa S. pisze...

Juhuuuu!!! To ja zaglądam do Ciebie Moniu skuszona dzisiaj, przyznaję bez bicia, relacją z CRAFTWAWY, a nie jak zwykle Twoimi papierowymi cudeńkami (bo sama mimo, że się wybierałam koniec końców nie pojechałam), a tu czeka na mnie niespodzianka. Sprawiasz mi ogromną radość - wszak to niespodzianka od jednej z moich niedoścignionych mistrzyń. Dziękuję najserdeczniej, mam nadzieję, że zdarzy się taki moment, kiedy będę mogła podziękować osobiście.

Asia pisze...

Zlotu zazdroszczę aż mnie ściska ;)... bardzo żałuję że nie mogłam być.... a identyfikator piękny i tak bardzo "Twój" :) Pozdrawiam

immacola pisze...

Zaklepujesz już miejsce w samochodzie? :D

wiola_c pisze...

Och, na slocie było super! A podróż długa i mecząca ale za to w świetnym towarzystwie. :)
Twój Moniś efekt pracy na warsztatach miałam przyjemność oglądać na żywo i wiem, że blejtram jest cudny. :)
pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Musimy zorganizować busa na następny zlot ;)

Barbara pisze...

Na żywo identyfikator jeszcze piękniejszy.wiem.widziałam.potwierdzam :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ach zazdroszczę! Widać, że świetnie się bawiłyście!
Czerwcowego zlotu nie odpuszczę :D

el pisze...

Wandzi gratuluję tej cudnej karteczki i czas zmienić okulary .... by następnym razem dobrze policzyć...HAAAAAAAAAa

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Niespodziewanie trudna mi wyszła ta zabawa, poprawię się następnym razem ;)

Peninia / Gosia pisze...

Widać że było wspaniale:) ...identyfikator piękny :)Serdecznie Cię pozdrawiam.Uściski.

Peninia ♥♥♥
http://peniniaart.blogspot.com/

immacola pisze...

Monika jest chętna prowadzić nawet busa :D