Translate

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zlotowo

Uwielbiam warszawskie zloty, byłam na czterech, jednak tegoroczny zlot był chyba najlepszy. Było po prostu wspaniale. Śmiałam się, kupowałam, gadałam, ściskałam i całowałam ze wspaniałymi babkami, zrobiłam garść kwiatków, przetestowałam dziurkacze i foremki MS. Jednym słowem było cudnie, a policzki bolały mnie od śmiechu :) Szkoda, że zloty trwają tak krótko ;)

Na tegoroczny zlot przygotowałam identyfikator, dużo mniejszy niż w ubiegłym roku:


Bazą są wycinanki z wykrojnika Marianne D LR0147. Na nich nakleiłam kwiatki zrobione z białego papieru czerpanego i Marianne D CR1202. Dodałam zawijaski Marianne D LR0271 i listki Marthy Stewart, które wycięłam z papieru K&Company Madeline.


Zrobiłam też trinchie na konkurs Rapakivi. Użyłam kiviowych papierów Just a note 6/6, 5/6, Be Optimistic  i motylka z  Be Optimistic - pasek 2. Kwiaty z  białego papieru czerpanego wycięłam Marianne D LR0128. Dodałam ramkę Marthy Stewart z zestawu Romantyczne wspomnienia.



Udało mi się zmieścić 8 malutkich kwiatuszków i dwa duże, nieźle, nie? Trinchie ma ok, 7,5 cm ;)

Na żywo identyfikator wyglądał tak:


Dziękuję wszystkim paniom, z którymi miałam przyjemność robić kwiatki na make&take Marianne Design i Scrappasji. Z niektórymi paniami spotkałam się kolejny raz ;)





W tym roku była duża ekipa z Lublina...


...ale czasem ciężko było ją dostrzec zza zakupów ;)


Poznałam przesympatyczną i prześliczną załogę Scrap&Art...


Posiedziałam trochę w ich dziurkaczowym królestwie :)


Było gadanie, śmiech, pozowanie, a czasem coś więcej ;)



I zakupy, zakupy i jeszcze raz zakupy :D


Zdjęcia oczywiście głównie nie moje, tylko Pauliny, Moniki i Basi :* Moje można poznać od razu ;) A pełna fotograficzna relacja u Pauliny.
Dziękuję za wszystkie spotkania, na zlocie i tutaj, na blogu :) Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

13 komentarzy:

ellyscard creatief pisze...

Beautiful creations Monika and lovely photo's.
Gr Elly

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia du hast aber wunderschöne Tage gehabt, in Gesellschaft von vielen Kreativen. Deine Kreationen sind immer so fabelhaft. Ich bewundere sie immer.
Liebe Grüsse, Ulla

el pisze...

świetny identyfikator , szkoda że tam mnie nie było

Asia pisze...

Super identyfikator i trinchie :) zdjęcia także super... aż serce ściska że nie mogłam tam być... :( no cóż może za rok? Pozdrawiam

Barbara pisze...

Musiało być cudnie-żałuję,że w tym roku mnie nie było....no nic-odbiję sobie za rok :**

Wanda pisze...

Moniu fantastyczne prace :) pozdrawiam

Matilde pisze...

Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się spotkać! :*

Riet pisze...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Erica ♥ pisze...

It seems like you had a great day,
what a lovely pictures, nice to see !
And the mini birdcage is a very good idea,
so sweet and nice ☼

Have a nice (creative) new week ☺
And enjoy the sun ☼
Hugs and greetzz Erica
heidebloempjuh.blogspot.nl

Agnieszka - ABOKU pisze...

O! nareszcie widzę coś ze zlotu, nasz Scrap&Art :) Zazdroszczę Wam tego spotkania baaardzo :)...siedziałam w domku i intensywnie o Was myślałam, mam nadzieję że za rok mi się uda Was wszystkich spotkać. Monia, cudny identyfikator i trinchie ...no i te zakupy ;) Pozdrawiam.

wiola_c pisze...

Ciekawa byłam jaki wymyślisz w tym roku identyfikator. Piękny i trunchie również. :)
Ja mogę tylko Wam zazdrościć atmosfery na zlocie, spotkania wszystkich kreatywnych osóbek i udanych zakupów. Za rok, nie ma mowy jadę! :))))
pozdrawiam :)

Handmade By Doris pisze...

Identyfikator i trunchie są przepiękne. Wyglądają jak małe dzieła sztuki :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Podziwiałam na żywo! :) Świetne trinchie, poszalałaś z tymi kwiatami ;)
Również dziękuję, za miło spędzony czas, no i za kawę ;)