Translate

piątek, 21 czerwca 2013

Romantycznie

Jak wiecie bardzo lubię romantyczne, kwieciste kartki. Dzisiaj będzie właśnie taka - romantyczna, pełna kwiatów, perełek i koronek. Zrobiłam ją według mapki Smile&Scrap Sketch - 3.


Kartkę ozdobiłam jednym z papierów Merryweather K&Company. Te papiery mają tak fantastyczne wzory i kolory, że aż szkoda mi je ciąć ;)


Dodałam kameę Marianne D LR0211, którą podkleiłam serwetką Marianne D CR1201. Kompozycję uzupełniłam ulubionymi listkami Marthy Stewart Listek.


Z białej masy plastycznej Clay i foremki z zestawu Romantyczne wspomnienia zrobiłam narożniki, które przykleiłam w rogach kartki i na rogach pudełka.


Bardzo przepraszam Was za jakość zdjęć, mój aparat najwyraźniej dogorywa. Muszę rozejrzeć się za nowym. Może macie jakieś propozycje?
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :* Życzę wspaniałego, słonecznego weekendu ;)

20 komentarzy:

Carola pisze...

Gorgeous card with a lovely box.
Greetings Carola

Ann pisze...

Zachwycająca :)

Baukje pisze...

Beautiful card and beautifully made,the colours are so very pretty as they always are.
Hugs...........Baukje

wiola_c pisze...

Moniś, karteczka jak zawsze przepiękna i bardzo elegancka. Papiery są śliczne ale Ty ich urodę umiejętnie podkreślasz kompozycją i doborem dodatków. :)
Z aparatem niestety nie pomogę, bo sama odkąd padł stary nie mogę zdecydować się na zakup nowego i robię zdjęcia aparatem w telefonie. Masakra. :(
Pozdrawiam :)

Justyna pisze...

Przepiękna karteczka :)

coco.nut pisze...

kartka przecudna!!! i jaki pomysłowy i gustowny naszyjnik ma ta pani :)

Erica ♥ pisze...

A nice and beautiful card ☼

Have a nice (creative) weekend ☺
And enjoy the sun ☼
Hugs and greetzz Erica
heidebloempjuh.blogspot.nl

AgaSi pisze...

Cudo Moniś, kolory i papiery nieziemsko romantyczne, też byłoby mi szkoda je ciąć ale swoją karteczką jeszcze bardziej wyeksponowałaś ich piękno.

Riet pisze...

So beautiful card and box.

Hugs Riet.xx

Świat według Basi pisze...

Pięknie delikatnie romantycznie

ania pisze...

Bardzo delikatna - i karteczka i pudełeczko:))

Peninia / Gosia pisze...

Cudownie i romantycznie:)
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

gré pisze...

heel erg mooi

groetjes gré

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniały romantyczny komplet! :) Przepiękne kolory

Matilde pisze...

Też tak mam z wieloma papierami... I tak sobie leżą - niepocięte... :) A karteczka śliczna - warto było ciąć :)

Kasia pisze...

Piękna i bardzo romantyczna.

Barbara pisze...

Piękna...idealna dla prawdziwej damy :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniała kartka i pudełko, śliczny naszyjnik ma dama :)

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka, bardzo elegancka i cudnie się prezentuje.

Olena Khyzhniak pisze...

Спасибо за участие в задании от "Улыбаемся и скрапим" :)