Translate

niedziela, 16 czerwca 2013

Romantycznie

Kartkę z romantyczną damą zabrałam ze sobą na zlot, można ją było obejrzeć przy stoliku make&take Scrappasji. Wykonałam ją w całości z materiałów Marianne Design.


Papier to Romantic vintage. Piękny stempel pochodzi z zestawu CS0864. Duże kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojnika Marianne D LR0128, małe różyczki to cudne Marianne D Lavendel RB2210. Oczywiście dodałam też wycięte z papieru Dark vintage listki LR0256 i CR1245.


Koronka to również Marianne D JU0899, przywiązałam do niej zawieszkę w kształcie wachlarza JU0884.  Pod stempelkiem przykleiłam śliczną koronkową rameczkę LR0272, która jest na tyle delikatna, że trzeba ją wycinać przez papier do pieczenia. Ten papier również wykorzystałam, świetnie dopasował się do kolorystyki kartki.


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze. Życzę wspaniałej, słonecznej niedzieli :)

16 komentarzy:

OriBella pisze...

Kartka jest śliczna, zachwycam się każdym szczegółem :)

kasia123 pisze...

Bardzo śliczna karteczka. Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniała. Stempelek bardzo mi się podoba :)

wiola_c pisze...

Piękna karteczka, żałuję ze nie było mi dane obejrzeć jej na żywo. :)
Również życzę miłej niedzieli.

luzik-Danka pisze...

Wspaniała
Pozdrawiam

Niebiesko_Oka pisze...

Niezwykle romantyczna kartka Moniu!!!
Kwiatki zachwycają :).

gré pisze...

whooooow heel mooi

groetjes gré

cyga pisze...

Stempelki bywają rzadko u Ciebie, aż żal, że tak rzadko

coco.nut pisze...

przepiękna!!!

SiódmyAnioł pisze...

Urocza!

Violinowo pisze...

Cudna jak każda Twoja kartka.

Aga pisze...

przesliczna

Erica ♥ pisze...

What a lovely romantic card ☼

Have a nice (creative) new week ☺
And enjoy the sun ☼
Hugs and greetzz Erica
heidebloempjuh.blogspot.nl

AgaSi pisze...

Na pierwszy rzut oka taka "nie Twoja" ale już po chwili widać Twoją rękę, kwiatuszki nie dadzą się pomylić z innymi, a poza tym ten romantyzm i delikatność, nawet te brzegi tak leciutko postarzone :) śliczna.

Mar Knutsel pisze...

Beautyful

Groetjes marian

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała :) Kolorowe kwiatki ślicznie ożywiają całość