Translate

środa, 26 czerwca 2013

Na pożegnanie ze szkołą

Koniec roku szkolnego tuż, tuż i z tej właśnie okazji wykonałam kartkę. Ozdobiłam ją moimi ulubionymi papierami z zestawu Merryweather K&Company. Tym razem wybrałam arkusze z delikatnymi damaskowymi wzorami.


W związku z tym, że kartka jest przeznaczona dla polonisty, na pierwszej stronie zrobiłam przestrzenną książkę. Do jej zrobienia użyłam wykrojnika Marianne D LR0253, trochę mniej przestrzenną wersję książki pokazywałam w ubiegłym roku. Wprawdzie kartka jest dla mężczyzny, ale nie mogłam się oprzeć i dodałam kilka kwiatuszków i listków Marianne D LR0271. Bardzo ozdobnym elementem jest też koronkowa ramka, którą zrobiłam za pomocą zestawu dziurkaczy Fantazja Marthy Stewart.


Wewnątrz kartki jest lista uczniów i oczywiście życzenia.



Pudełko również ozdobiłam papierem z zestawu  Merryweather oraz ramką z dziurkaczy Fantazja Marthy Stewart.



Bardzo się cieszę, że jeszcze ktoś tutaj zagląda i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :*

37 komentarzy:

krystynas pisze...

Taka forma podziękowania w Twoim wykonaniu to coś wyjątkowego.
Pięknie wszystko skomponowane, a pomysł z przestrzenną książką mnie zachwycił.
Zaglądam do ciebie ... choć nie zawsze zostawiam swój ślad... tworzysz przepięknie prace, a ja podziwiam je za każdym razem.
Pozdrawiam

Aga Michniewicz pisze...

Przepiękna kartka!

Ania pisze...

Rewelacyjny pomysł z książką! Super!

Olgeline pisze...

Super süss.

Ursula Alice Stegmann pisze...

Bellissima, Monia!!!
Liebe Grüsse, Ulla

ellyscard creatief pisze...

SUPER creation love it.
Gr Elly

Art_Dorota pisze...

Przepiękny komplet !!

Aga pisze...

piekna karteczka a pomysl z ksiazka bardzo mi sie podoba :)

Chasia pisze...

Bardzo interesujący wytwór :) Zwłaszcza ta księga - z jakich papierów stworzyłaś jej kartki?

Chimera pisze...

Wspaniałe! Ta książka wygląda rewelacyjnie, świetnie to sobie wymyśliłaś :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Użyłam zwykłego papieru wizytówkowego.

wiola_c pisze...

Piękny komplecik. Ja też miałam pomysł z umieszczeniem podobnej książeczki z tego wykrojnika na karteczce, ale na pewno nie uzyskałabym takiego ślicznego efektu. Dobrze że się nie wzięłam. :)
Moniś cudnie nas inspirujesz. Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje prace. :)

zcdl pisze...

waw wonderful :)

Artes de Nágela pisze...

This is perfect!

Ruth pisze...

Perfection. So fresh and pretty. Ruth x

gré pisze...

heel erg mooi
mooie kleuren

groetjes gré

AnaEm pisze...

Wow, Moniu!

OriBella pisze...

Piękna inspiracja, delikatnie i uroczo!:)

Riet pisze...

Wowwwww,This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Peninia / Gosia pisze...

Jak cudownie!Wspaniała praca!!!
Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
Peninia*
♥♥♥

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna pamiątka :)
U nas rok kończy się dopiero 25 lipca...

Matilde pisze...

Śliczna ta księga! :)

Suzan pisze...

Beautiful!!

Greetings,
Suzan

coco.nut pisze...

cudna!!!

ewinka Nowa pisze...

Rewelacyjnie wyglądająca pamiątka :-))) Książka przecudna :-)))

EvaE. pisze...

Ein ganz fantastisches Kärtchen und mit der Box ein tolles Geschenk!!!
Sei ganz lieb gegrüßt von Eva!

Alqni pisze...

niesamowita! Jest śliczna i taka w ... Twoim stylu:))

Jennie - The Crafty Wife pisze...

just spotted this on Facebook, beautiful!

Barbara pisze...

Widziałam ostatnio ta wycinankę-książkę i stwierdziłam,że jest okropnie nudna...ale Ty użyłaś jej wspaniale,nadałaś jej wyrazu i trójwymiarowości-super!

Ewa S. pisze...

Fantastyczne podziękowanie!!!

Aka pisze...

Przepiękna! Delikatności cudne :)

ArtIs pisze...

Jak zawsze u Ciebie... piękna oprawa, wykonanie i mnóstwo delikatności:)

Judi Markel pisze...

Beautiful!

chanya13 pisze...

Śliczny i elegancki komplecik - coraz większą mam ochotę na ten wykrojnik

Ludkasz pisze...

Niezwykle pieknie:)

AgaSi pisze...

Moniś, cudna, delikatna, idealna na taką okazję.

Kasia B. pisze...

wow cudny komplecik!!!
jestem zachwycona delikatnością oraz precyzją wykonania