Translate

niedziela, 23 czerwca 2013

Dzień Ojca

Z okazji Dnia Ojca przesyłam najserdeczniejsze życzenia wszystkim tatusiom :) A oprócz życzeń mam trzy męskie karteczki, w przy tworzeniu których prawie nie używałam wykrojników ;)


Pierwsza kartka z sercem z tektury, ciut obdartym i potuszowanym. Rameczkę i trybiki z beermaty zaembossowałam pudrem Rangera Vintage photo. Papier to Life`s journey, jedna ze starszych kolekcji K&Company, niedostępna już w Scrap&Art, ale z pewnością można ją jeszcze znaleźć w sklepach. Jest idealna do męskich prac.



Druga kartka ozdobiona tagiem z sercem i rozetką z Marianne D LR0185. Dodałam też bardziej męski akcent - szewrony z beermaty pociągnięte cracke accents. Papiery to kratki Rae.




I ostatnia karteczka, z ręcznie wycinaną i obszywaną kieszonką. Wygląda na zupełnie prostą, ale wierzcie mi, obszycie jej zajęło mi sporo czasu ;)  Dodałam dla ożywienia kwiatuszek, zielone listki i jeden ze spinaczy z zestawu Brenda Walton Scribe - Metalowe dodatki. Papier to Life`s journey.




Wnętrz wszystkich kartek również ozdobiłam.


Wszystkie kartki były oczywiście w pudełkach. Do męskich kartek idealnie pasowało mi pudełeczko, które zrobiłam według tego kursu.



Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa :) Mam nadzieję, że macie lepszą pogodę niż ja ;)

23 komentarze:

Unknown pisze...

pierwsza NAJ! z mojego najulubieńszego papieru :))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki :)
Ja też go bardzo lubię ;)

origata1 pisze...

Świetne kartki i super pudełka, dzięki za kurs :)

Olgeline pisze...

Super , tolle Karten.

Ursula Alice Stegmann pisze...

Wie immer, Meisterwerke!!!.
Liebe Grüsse, Ulla

piaseiza pisze...

Świetne kartki, a t pierwsza po prostu super jest!

wiola_c pisze...

Piękne karteczki. :)
Mi się podobają wszystkie trzy.
Papier z pierwszej posiadałam, choć nawet nie wiedziałam, że jest to stara kolekcja K&Company.
Został jeden i trzymam go z nadzieją, że się rozmnoży w cudowny sposób. ;)
Moniś, pogoda u mnie tak jak u Ciebie, czyli buro, ponuro i ciągle pada. brrrrr
Pozdrawiam. :)

Wanda pisze...

Moniu fantastyczne karteczki, układ i kolorystyka bardzo mi sie podobają:) u mnie jest bardzo duszno.pozdrawiam

Magda Wisiorek pisze...

Z wielką klasą dla Kogoś Ważnego ;) Pozdrawiam :)

niemy film pisze...

najbardziej ujęła mnie trzecia karteczka :) i świetne te pudełka!

Katarzyna pisze...

Bardzo mi się podobają karteczki

Katka pisze...

Wszystkie są pomysłowe i piękne, ale przeszycia w kartkach chyba lubię najbardziej :)

ania pisze...

Piękne wszystkie trzy, aczkolwiek ta pierwsza jest zachwycająca!

Matilde pisze...

Świetne! Zwłaszcza ta pierwsza bobmowa! :)

Evebellart pisze...

Wszystkie są wspaniałe i pełne ciepła i serca :)
Pozdrawiam!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowne!!!Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

Dorota Dołęga pisze...

pierwsza i ostatnia są mega <3

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacyjne kartki :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne kartki dla ojców :) Bardzo fajne papiery, pasują do męskich kartek. Kieszonka jest świetna :) Pudełka do kartek wspaniałe :)

OriBella pisze...

Cudne klimaty, cudne!:)

AgaSi pisze...

Fantastyczne męskie kartki! Moni, Ty jak coś wymyślisz... Wszystko jest idealne, i kolory, i papiery, i dodatki. No i pudełeczka bardzo fajne wynalazłaś, trzeba będzie spróbować :)

Ewa S. pisze...

Znakomitości niesamowite!!!

Małgooś pisze...

Cudne karteluchy!