Translate

poniedziałek, 4 marca 2013

Wyzwanie w Scrapcafe

Już marzec, a więc czas na kolejne wyzwanie w Scrapcafe i kolejną literę alfabetu N jak nuty.


Zrobiłam męską kartkę urodzinową. Minimalną ilość kwiatów dopełniłam listkami Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 oraz tarczami zegara Marianne D - Wykrojnik zegar CR1234. Dodałam dratwę, taga z napisem, kilka miedzianych ćwieków i gotowe.


Nuty przewijają się po całej kartce, ale nie rzucają się mocno w oczy. Stemplowałam je stemplami z zestawu Marianne D CS0860.

 

Papiery to cudne, utrzymane w klimacie wintage, K&Company Classic K Charlotte.


Dziękuję Wam za wszyskie miłe słowa i zapraszam do wspólnej zabawy :)

29 komentarzy:

Beacia - 24 pisze...

Cudna, fantastyczny klimat i piękna kompozycja :)

Anka_Hanka pisze...

Bardzo klimatyczna! Delikatna, fajnie ten zegar jest wkomponowany w całość kartki, znów mało kwitków i ozdób a kartka taka bogata się wydaje, może to przez papiery:-) pozdrawiam słonecznie

Hanna pisze...

This is so beautiful! Love it! You're amazing!

have a nice day,
hugs
Hanna

Iliana pisze...

Piękna kartka. Jestem nią oczarowana :-)

ellyscard creatief pisze...

Beautiful creation Monia.
Gr Elly

mośtynka pisze...

Piękna karteczka

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna. Taks ie zastanawialam czy wskazowki sa 'ruchome', sa, zajrzalam do sklepu :) Swietne zegary. Widze tez troszke 'poszarpane' brzegi :)

ania pisze...

jaka śliczna, delikatna, piękna w kolorystyce karteczka!

wiola_c pisze...

Piękna, męska karteczka. :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Fantastyczna karteczka...talent nad talentami.Pozdrawiam i obserwuję!

Chimera pisze...

Przepięknie i bardzo elegancko, tak spokojnie :)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...^--^...
che card meravigliosa hai realizzato e anche molto particolare sia nella composizione che nei colori delle carte...BRAVISSIMA !!!...
un bacio Ada

weronkaa84 pisze...

Niesamowita!:)

IWA pisze...

Prawdziwa z niej ślicznotka! :-)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Asiu :)
Poszarpałam brzegi całkiem mocno, powyginałam palcami, ale nie wiem dlaczego zupełnie tego nie widać na zdjęciach.

vena7 pisze...

Wspaniała.

cyga pisze...

Bardzo ładna kartka. Spokojna i stonowana.

Anonimowy pisze...

Męskie kartki nie są łatwe do wykonania, ale Ty, jak zwykle zresztą, poradziłaś sobie z tym wspaniałe :-)

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Peninia / Gosia pisze...

Jak śliczna...bardzo mi się podoba!!!

Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

krystynas pisze...

Piękna i klimatyczna kartka.

KarinNettchen pisze...


Hallo Monia,
eine tolle Karte, sehr schöne Kombination der Papiere, der Stempel, sowie der Stanzen.
L.G.KarinNettchen

Pia pisze...

beautiful card
hugs Pia

Erica ♥ pisze...

Great card, something different,
but I ♥ it !

Hugssss Erica ☼

Klaudia/Kszp pisze...

Moniu, śliczna kartka! Pięknie postarzona :) PS. to ten wykrojnik to szyszka Tima Holtza :)

ArtIs pisze...

Piękna kartka! Odmienna, w stonowanych kolorach...Bardzo mi się podoba!

Elise pisze...

Wowwwww, this is absolutely AMAZING! Love all the die cuts on here!!! So BEAUTIFUL!!!

Big Hugs,
Elise

AgaSi pisze...

Bardzo klimatyczna karteczka, wszystko gra jak w najlepszej orkiestrze, w pierwszej chwili nie wiedziałam gdzie są te wyzwaniowe nutki :)

Ludkasz pisze...

Fantastyczna:)