Translate

piątek, 11 maja 2012

Pamiątka pierwszej komunii

Na kolejny gościnny występ dla Agaterii wykonałam elegancki i komplet - pamiątkę pierwszej komunii świętej dla dziewczynki z różowego papieru.


Kompozycję kwiatową ułożoną z lilii uzupełniłam stemplowanymi i zaembossowanymi listkami z zestawu Róże+listki 2.


Stempel Koło-pierwsza komunia święta rozłożyłam na dwie części.


Zewnętrzną częścią z napisem ozdobiłam kieszonkę na pieniądze...


...natomiast wewnętrzną umieściłam na krzyżu. Wszystkie odbitki są embossowane na gorąco.


Pudełeczko na upominek ozdobiłam podobnie jak kieszonkę wewnątrz kartki. Uwielbiam te listki, dodają pracom niepowtarzalnego wdzięku.


Komplet mieści się w ozdobnym pudełku, na tyle dużym, że można do niego również schować inne pamiątki z tego ważnego dnia :)


Dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie pozostawiacie. Pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

Anka_Hanka pisze...

Piękne...w sumie to wsyzstkie Twoje prace są cudne, ale że w niedzielę Córa ma idzie do I Komunii to tym bardziej zachwycam się różnorodnością i niecodziennością Twoich pomysłów z okazji tego właśnie dnia:)

Barbara pisze...

Wow Moniu!!! trafiłaś w sedno...czyli w mój gust..uwielbiam takie kolory i wszystko pięknie skomponowane i wykończone :)

Татьяна А. pisze...

Very nice!!!

Inger Harding pisze...

Wowwwww this set is GORGEOUS!!!
So beautifully designed!
Love it!!
Have a nice weekend.

♥ Hugs, Inger

krystynas pisze...

WOW .. piękny i delikatny komplet.
Zielony akcent w postaci listków jest bardzo efektowny i robi świetne wrażenie.
Pozdrawiam i czekam na kolejny czwartkowy post stemplowy.

mapowska pisze...

Śliczny komplet :) Bardzo elegancki :)

Daria pisze...

Piękna pamiątka :)Bardzo podobają mi się kwiatki których użyłaś na tym komplecie :) Całośc - CUDO!! Pozdrawiam serdecznie :)

Aga pisze...

karteczka z pudeleczkiem jest piekna i niesamowita pamiatka

ArtIs pisze...

Róż z bielą i dodatkiem zieleni prezentuje się cudnie, lubię to połączenie a różowe kamyczki są jak wisienka na torcie. Napracowałaś się baardzo ale zachwytów za to będzie sporo:)

Chimera pisze...

Piękny, delikatny, elegancki i dopracowany komplet, baaardzo mi się podoba :)

wiola_c pisze...

Komplet jest śliczny. :))
Bardzo, bardzo mi się podoba.
Kompozycje z lilii i embosowanych listków - cudne.
Jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów i lekkości ich wykonania :)

Wanda pisze...

przepiękny komplet, uwielbiam ten zestaw kolorystyczny a całość jest bardzo delikatna:)

ShoKa pisze...

Całośc jest prześliczna! Swietne połącznie kolorwo, no i te misterne listeczki! :)

Elly pisze...

Sooo beautiful!

Joanna Wiśniewska pisze...

Pięknie wygląda to zestawienie kolorów, listki i lilie. Piękna pamiątka :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, diese Schachteln und Karte sind einfach zauberhaft!!! Liebe Grüsse, Ulla

Blue pisze...

Moniu cudowny komplecik, a wykonanie mistrzostwo świata

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! Love the soft color palette and beautiful blossoms!

Rom-a pisze...

piękna pamiatka

Boei pisze...

Śliczna pamiątka! Jesteś w tym mistrzynią;)

KLAUDIA-GR. pisze...

Pięknie wykonany komplecik :)

askoz pisze...

Bardzo delikatny i elegancki komplecik;)
Kwiatuszki z listkami śliczne i jak zawsze perfekcyjnie wszystko wykonane;)

Anonimowy pisze...

Śliczny komplet, pięknie wykonany, z klasą :)kartka jest fantastyczna !!

Kasia pisze...

Piękny, bardzo delikatny komplet.

Ludkasz pisze...

Pięknie i elegancko:)

Julapi pisze...

Cudnie prezentuja się te kwiatuszki z tymi listkami.Cudna pamiątka.