Translate

środa, 16 listopada 2011

Słoiczki na guziczki

Słoiczki po pewnej musztardzie służą mi do przechowywania guzików. Posegregowałam je kolorystycznie i postanowiłam ozdobić każdy słoik odpowiednio do zawartości.


Słoiczek na czerwone guziki zdobi rozetka z papieru Kropka w kropkę w czerwieni. Do niej dodałam wycięte z tektury i ciut potuszowane serduszko, na którym przykleiłam kwiatek i pistacjową perełkę. Listki wycięłam dziurkaczem z ptasich treli.


Na ozdobę niebieskiego słoiczka składa się rozetka z papieru W pąkach krokusów, w której centrum przykleiłam duży kwiatek wycięty Marianne D - Wykrojnik kwiatek LR0110 i mały puchaty kwiatek złożony z Prima - Craftable flowers white 2.


No i mój ulubiony słoiczek - różowy ;) Kraciaste kwiaty wycięte za pomocą wykrojnika Marianne Design LR0128 z papieru  Dla maluszka - Do kochania już wam pokazywałam, ale bardzo mi się spodobały. Umieściłam je na serwetce wyciętej Nellies Frame kołem z falbanką i dodałam dziurkaczowe listki i gałązkę Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 wycięte z ptasich treli.


Oczywiście guzików i słoiczków mam więcej, ale na te trzy wystarczyło mi cierpliwości ;)
Pokażę Wam jeszcze karteczkę, którą zrobiłam na spotkaniu naszego Bablublińca :) Kolory nie moje, bo zrobiłam ją z zestawu od Chanderelli  :)


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

34 komentarze:

ziutka pisze...

fenomenalny pomysł na musztardówki!! po prostu super! napatrzeć się nie mogę!
Pozdrawiam :)

Paulette pisze...

Aja się zastanawiałam jak sobie posegregować guziki i ćwieki:D Rewelacyjny pomysł, a oprawa niezwykła!;)

laleczkowo to i owo pisze...

ale śliczne słoiczki :-)

gré pisze...

whoooow

thanks voor the idee
its beautiful

gré

Ines pisze...

Monia ja przez Ciebie będę musiała zrobić skok na bank bo coraz bardziej jestem chora na jakąś maszynkę i wykrojniki:)

Pelargonia pisze...

A myślałam, że to ja jestem słoikową maniaczką :D No, ale moje tak nie wyglądają... Twoje są słodkie i na pewno zdobią półeczkę :)

Colorina pisze...

Świetnie ozdobione musztardówki!Karteczka bardzo przyjemna i radosna w odbiorze:)

edytta-p pisze...

Rewelacyjny pomysł ze słoiczkami, może jeszcze skusisz się na ozdobienie pozostałych ;)

coco.nut pisze...

piękne słoiczki, ślicznie ozdobione!!!

i karteczka tez urocza, nawet jeśli w nieco odmiennym stylu :)

Katrin pisze...

Красота!

CARPENTER pisze...

czerwony mój faworyt !!!

Chimera pisze...

Przeurocze są te słoiczki, ja co prawda guzików nie lubię i nie używam, ale inne małe rzeczy też można w ten sposób wygodnie przechowywać. Karteczka zupełnie nie w twoich klimatach, ale też mi się podoba :)

Karmeleiro pisze...

Kartka mnie powaliła, jest mimo, ze w sumie deszczowa - niezwykle optymistyczna! a słoiczki dostały niebanalne ubranie :)

perelka111 pisze...

super słoiczki:) a karteczka urocza:)

eMKa pisze...

Świetny pomysł :)Ja też mam taką musztardę :D a moje guziki siedzą w puszce po cukierkach.... :)

cyga pisze...

Świetne słoiki, a karteczkę już chwaliłam na spotkaniu.

Karkakg pisze...

słoiczki piękne, szkoda by mi było ich odkręcać żeby nie zniszczyć :)

Elly pisze...

SWEETTT!!!!

Ala M. pisze...

czerwony słoik jest boski :) a scrap przyjemny dla oka

Gocha pisze...

Kartka przepiękna a słoiczki ładne i kolorowe, bardzo mi się podobają :)

ewkiki pisze...

Słoiczki nie dość, że pomysłowe, to prześliczne:). Chyba odgapię w ogólnym zarysie!
Karteczka bardzo optymistyczna, pozdrawiam:).

Blue pisze...

Urocze słoiczki na guziczki

ruda@ pisze...

Ale miałaś geniany pomysł z tymi słoikami!

Violinowo pisze...

Fajny pomysł z tymi słoiczkami na guziki.

Joanna Wiśniewska pisze...

Słoiczki są śliczne, nie dziwię się, że zapału starczyło Ci tylko na trzy ;) nawet nie chcę myśleć ile masz rodzajów guziczków ;) Kartka jest bardzo fajna niby deszczowa a wesoła. Podoba mi się.

ArtIs pisze...

Superowe słoiki na guziki, ja akurat mam po pewnej kawie:)ale trzymam w nich kwiaty. Aż tylu guzików to nie mam :)Twoje ozdoby są urocze i kolorowe. Pozdrawiam!

Barbara pisze...

Oj tam,oj tam...nie Twoje kolory...ale wyszła cudnie.A słoiczki są śliczne,u mnie nie pożyłyby długo bo na mojej skrapowej półce straszny ścisk i pewnie szybko by się "popsuły".

kasia123 pisze...

Super pomysł. Śliczne wykonanie.

Mona Pendleton pisze...

What darling little jar decorations Monia! Love the variety of decorative borders!

Inusia pisze...

Bardzo podoba mi sie ta karteczka:)

AgaSi pisze...

Moniś, słoiczki urocze, ta sama myśl przewodnia a każdy inny, super pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

Gosik pisze...

piękne! pozdrawiam serdecznie!

Bligu pisze...

Nawet jeśli to nie Twoje kolory - to znakomicie się z nimi "uporałaś" ;)

Елена Дашкевич pisze...

Баночки и открыточка просто прелесть!