Translate

środa, 10 sierpnia 2011

Tiulu z fioletem część druga

Nie wiem, czy pamiętacie te pudełka i kartkę? Zapowiadałam wtedy, że będzie ciąg dalszy, więc proszę:


Pierwsze pudełko zrobiłam z papieru Tu koronki i tam koronki, a listki wycięłam z krokusów. Dodałam też perełki z  Pearl Makera.



Drugi eksploding box powstał z Tiulowej mgiełki, z perełkami Kars, których fajny kształt podkreślił urok motylków.


 

I jeszcze kartka typu swing:


Z papieru W tiulu koronka, z borderem wyciętym Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents, który przeplotłam fioletową wstążką. Kompozycji dopełniają białe półperełki Kars i listki wycięte z krokusów.


Nie chcę Was straszyć, ale to wciąż jeszcze nie koniec tiulowo-fioletowej serii ;) Na szczęście przynajmniej forma się zmieni :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe słowa, które zostawiacie :*
Pozdrawiam serdecznie :)

33 komentarze:

Alza pisze...

Moniko, cuda tworzysz. Wszystko jest niezwykle eleganckie i dopracowane. Pięknie zestawiasz kolory. Uwielbiam Twoje prace :)

Bellaidea pisze...

Uroczy i taki tajemniczy dla mnie!

Anonimowy pisze...

Mniam... smaczne =]
Bynajmniej nie do zjedzenia =]

Ania Komenda pisze...

cuda, jak zawsze cuda; piękne, czyste, idealne :)

gré pisze...

its beautiful

groetjes gré

Niebiesko_Oka pisze...

Ale z Ciebie pracowita mróweczka :).
Piękne i bardzo eleganckie!

BellaArt pisze...

Cudne pudełeczka!
Świetnie przeplotłaś wstążkę w ostatniej kartce:) Piękności:))

Elly pisze...

OOH my... soooo beautiful!!! That box is on my "to do list" too. I think I'll have give it a try today ;-)

Hugs, Elly

Rae pisze...

Świetne pudełka! I kartka również, nie mogę się zdecydować co mi się bardziej podoba :)

Unknown pisze...

Subtelność, delikatność i elegancja, że o dopracowaniu nie wspomnę - piękne, a motylki mmmm...

Julapi pisze...

Podziwiam Cię. Jesteś moim guru jeśli chodzi o exploding boxy i różnorakie składaki. Papiery przesliczne nie dziwie sie wiec ze tak Ci przypadły do gustu.

coco.nut pisze...

same cudeńka po prostu, nieustannie podziwiam twoją precyzję, dopracowanie szczegółu i umiejętność osiągnięcia takiego efektu lekkości i niewymuszonej elegancji!!!

bossanova pisze...

śliczna delikatna seria :)

Colorina pisze...

niezwykle elegamcko:)bardzo podoba mi się kolorystyka:)

perelka111 pisze...

cudne te pudeleczka, bardzo eleganckie:)

Andrea pisze...

what a beautiful boxes and card
I love it
hugs andrea

CARPENTER pisze...

zakochałam sie w twoich exploding-boxach - PIĘKNE !!!!

Artes de Nágela pisze...

Wonderful!
I loved it all!

cyga pisze...

Bardzo delikatne kolorki, składaczki to zdecydowanie Twoja specjalność

BETIK pisze...

Mróweczko Ty...:) 3 pudełka naraz... i jeszcze składaczek... Nie mam pojęcia jak Ty to robisz... w dodatku nic nie tracąc na jakości, która jest twoją mocną stroną:)

silence pisze...

Piękna fioletowa rodzinka. Strasznie mi się podoba pomysł z przeplataną wstążką.

Kasia pisze...

Prace jak zwykle rewelacyjne. Nabrałam wielkiej ochoty na te papiery i rano złożyłam zamówienie. Takich pięknych rzeczy nie będę umiała zrobić, ale papiery będę miała. A co!

Trillucy pisze...

Gyönyörűséges,finom és rendkívül elegáns! Nagyon ügyes vagy! :-)

Bożenka pisze...

Wszystko prześliczne, a pudełka to istne cudo. Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne i jak zwykle perfekcyjnie wykonane prace :)

Alqni pisze...

O jej a całość rewelacja!!! Ślicznie wyglada ten fiolet:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Tak jest jak w nazwie papieru tu koronka tam koronka, tiul i mgielka... wszystko bardzo delikatne, pięknie :) Bardzo podobaja mi się też Parisian Accents... :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Same cudeńka!!!
Piękne pudrowe kolory :)
Kompozycje motylowo-kwiatowe... miód :D
:*

Chimera pisze...

Cudnie, bosko i pięknie!! Twoimi pracami można się zachwycać bez końca:)

OriBella pisze...

Delikatnie tak, uroczo, uwielbiam Twój styl:)

Anonimowy pisze...

Cześć Moniu.Kartka jest wspaniała i w dodatku w moich kolorach. Gorąco pozdrawiam.

Songaja pisze...

Zgadzam się z OriBellą. Twój styl jest rozpoznawalny, taki delikatny, subtelny, estetyczny. Coś pięknego.

Alexandra pisze...

Aż trzy pudełeczka? :) Piękne są a karteczka - brak słów :)