Translate

piątek, 26 sierpnia 2011

Bukiet tulipanów...

...na 30 urodziny :)
Kartka zrobiona z papieru Przyszła wiosna - W trzepocie motylich skrzydeł. Warunkiem, który musiałam spełnić były białe tulipany, ponieważ jubilatka je uwielbia :)


Ta kartka ma elementy kartki typu tent i shadow box. Szyld z życzeniami, wycięty wykrojnikiem Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents zawiesiłam na dwóch wstążkach na pierwszej części kartki, w której wycięłam otwór Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką  LR0112.



Natomiast na tylnej stronie umieściłam  podwójne wycinanki z  Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką  LR0112 podklejone kosteczkami dystansującymi oraz koło wycięte Nellie's Choice - Frame dies multi.
Na nim jest kompozycja z tulipanów, pokrytych brokatem Ranger Frosted lace i liści wyciętych z papieru Przyszła wiosna - W pąkach krokusów,  na które upadły krople rosy z Ranger - Glossy Accents - Mini. 
Tulipany umieściłam w papilotce z  Marianne D - Wykrojnik babeczka LR0160, która spełnia rolę wazonika :)



Z tyłu kartki jest miejsce na życzenia, powtórzyłam tu motyw z wnętrza, czyli podwójne wycinanki z  Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką  LR0112 podklejone kosteczkami dystansującymi oraz koło wycięte Nellie's Choice - Frame dies multi.



Do kompletu tym razem dorobiłam torbę, w której mieści się kartka :) Torba to kopia zwykłej torebki prezentowej, tylko z ozdobnymi uszami, zainspirowanymi karteczkami w kształcie torebki. Miałam ochotę zrobić torebkę podobną do tych, które robi Blue, ale nie dostałam odpowiedzi od autorki, więc wymyśliłam coś innego.



Mam nadzieję, że jubilatce się spodoba ;)
Kartkę zrobiłam z moich ulubionych papierów z Galerii Rae, które uwielbiam i od których jestem już chyba uzależniona, więc po namyśle zgłaszam ją na wyzwanie#4 do UHK Gallery :)
Dziękuję za wspaniałe komentarze pod postem ze składaczkiem :*
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

72 komentarze:

Malgodia pisze...

Moniczko kartka jest genialna!!!...i nawet można ją postawić jako obrazeczek, jest śliczna z tą kompozycją tulipanów, równoległe wstążeczki, słodka torebka... wogóle wszystko mi sie w niej podoba :)

FojAga pisze...

Jestem pełna podziwu :) Cudne

Ela pisze...

cudna ta karteczka!!!:)

bossanova pisze...

piękna karteczka i fajny patent na torebkę :)

Unknown pisze...

Po prostu boska, cudna kompozycja, pomysłowa i te tulipany...

joyanna pisze...

Jestem zachwycona!!! Dawno nie widziałam na żadnym blogu tak oryginalnej kartki :) Cudowna!

Megliken pisze...

Świetny pomysł - i z tulipanami w wazonie, i z torebką, i w ogóle cała kompozycja jest bardzo oryginalna!

Anonimowy pisze...

Piękna =] Piękna =]
Już dawno zachwyciłam się Twoimi pracami =]

Svetlana pisze...

to jest niesamowite! Jesteś geniuszem! Takie delikatność i wyrafinowanie ...

ps: przepraszam mój błąd)) Nie wiem języku polskim)

Ala M. pisze...

Prześwietna! A te tulipany... ach!

Made by Aisia pisze...

Wspaniała! Ten bukiet jest cudowny, uwielbiam tulipany:-)

ewkaka19 pisze...

Cudowna kartka. Nie do końca rozumiem jak jest zrobiona , ale naprawdę śliczna

silence pisze...

Komplet pięknie się prezentuje. Z tą torebką mnie zainspirowałaś, ciekawa alternatywa dla pudełeczka.

Unknown pisze...

padłam z wrażenia! :))))

Chimera pisze...

Ta kartka jest niesamowita, coś pięknego!! Brawa za pomysł z tulipanami :)

AgaSi pisze...

Moni, normalnie dech zapiera! Najbardziej mi się podoba to, jak sobie tak swobodnie poczynasz z tymi formami i wykrojnikami, eksperymentujesz i tworzysz nowe formy:) a te tulipany w wazonie z papilotki? Bomba! Jesteś prawdziwą kopalnią talentu i pomysłów!
A forma tent w Twoim wydaniu podoba mi się jeszcze bardziej :)

Aida Domisiewicz pisze...

śliczna:) Ja też czasem robiłam torebki do kompletu, Twoja jednak podoba mi się bardziej:)

Art_Dorota pisze...

prześliczny komplet, elegancja w każdym calu :)

Margo pisze...

Niewiarygodna forma kartki! Piękna i dopracowana w każdym szczególe!

Andrea pisze...

wowowow,
this is really beautiful, love the bag that you made for it too
hugs andrea

fussia pisze...

Cudna :)

CARPENTER pisze...

napatrzec sie nei moge ;) ehhh szkoda ze ja jej nie dostane ;) hehehe ale kartka zapiera dech w piersiach ;)

KOLOROWY ptak pisze...

powalająca! oszałamiająca! i niesamowicie oryginalna! podziwiam z otwartą buzią ;)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudnie :)

Anna Zaprzelska pisze...

Ach, Moniczko! Już mi słów zachwytu brakuje w moim słowniku:D Genialna kartka!

Unknown pisze...

O my God what a beautiful card
like how you did this
thank you for showing

gré pisze...

wow its beautiful

gré

Aleksandra P. pisze...

bardzo oryginalna, tchnie świeżością pod każdym względem

Anabel pisze...

Moniu, ja jestem zachwycona :)))
przepiękna karteczka i ta torba :D

Alcia pisze...

Pewnie się powtarzam, ale co mi tam ... ŚLICZNOŚCI!!

BETIK pisze...

Piękna kompozycja, delikatne kolorki i unikalny wzór... czegóż chcieć więcej... Nie mogłaby się nie spodobać! I jeszcze ta torebka.... Pozdrawiam:)

Elly pisze...

Oh what a beauty!!!!You are soooo creative!!!

hugs, Elly

IWA pisze...

Przeszłaś samą siebie! Niby nie jestem za wykrojnikami, ale jak patrzę na Twoje prace, to zaczynam się zastanawiać... Wykorzystujesz je tak pomysłowo i twórczo, że kuszą!

Irene pisze...

A beautiful and stunning cards.
luv
irene
xxxx

morena pisze...

Moniś cudo,cudo i jeszcze raz cudo ;) Uwielbiam oglądać twoje prace ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładna, już sama nie wiem czy to wykrojniki są takie ładne czy to Ty je tak zaczarowujesz, że wszystkie wydają się być piękne? Bardzo ładna praca, piękne tulipanki w babeczkowym wazoniku a torebeczka jest urocza i dodaje jeszcze więcej uroku :) Ah chciałabym zobaczyć minę obdarowanej:)

Violinowo pisze...

Nic dodać nic ująć.Piękna jak wszystkie zresztą.

Kasia B. pisze...

Piękna!! ten bukiet tulipanów i oprawa i kolory no zachwycają....

Gocha pisze...

Na pewno się spodoba! Kolor świetny, bukiecik kwiatów no i sam pomysł jest rewelacyjny. Wspaniała praca!

Matilde pisze...

Robi wrażenie!!!

Mrouh pisze...

jaki sprytny patent! podoba mi się baaardzo!

Patti Jo pisze...

Monia this is exquisite!!! So beautiful and love how you have done the bag too! Gorgeous work!!!

darias pisze...

Piękna kartka i fantastyczny pomysł na jej konstrukcję.
Co do torebki, to jak widać potrzeba matką wynalazku :)

OriBella pisze...

Wiesz Monia ja podziwiam cały czas, a Ty ciągle zaskakujesz nowymi rozwiązaniami:)Jesteś wielka!!!Karteczka z torebką śliczna i niepowtarzalna:)

Mellanka pisze...

Cudna! :)

Artes de Nágela pisze...

Wow!
I loved the colors, design, flowers. Very nice!

Bribrie pisze...

J'adore ! Couleurs douces et tendres et trés astucieuse cette carte. Je retiens l'idée, je l'a réutiliserai trés cretainement. Bravooo

Hogata pisze...

Piękny pomysł i piękne wykonanie! Ten bukiet wygląda wspaniale :)

JagaBa pisze...

Moniś,nie wiem co napisać by nie powielać wcześniejszych komentarzy..?!Karteczka jest UROCZA zarówno w niespotykanej formie jak i wykonaniu!!!Jesteś genialna!!!

p.s.dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:****

TuKara pisze...

Przepiekna,delikatna,romantyczna,,,,,nietuzinkowy twor!!!

Shaz pisze...

Stunning card. All your cards are beautiful. Would it be possible for you to put a translater on your blog as i would love to know what materials you use. Thankyou. Sharon ENGLAND UK

monia pisze...

Oniemiałam z zachwytu :)
Cudna i te tulipany...:)))))

Blue pisze...

Kochana Moniu twoja karteczka jest cudowna. Oczywiście jeśli masz tylko ochotę to możesz robić torebeczki w moim stylu, to będzie dla mnie zaszczyt. Sorki, że nie odpisałam na twoje zapytanie, ale miałam trochę kłopotów zdrowotnych z rodzicami :):):):):)

KLAUDIA-GR. pisze...

Bardzo pomysłowa i urocza kartka :)

Boei pisze...

Cudo!!!!!!!!!!!!!!

Татьяна А. pisze...

Very beautiful!!!!

Blue pisze...

Zapraszam po wyróżnienie

Barbara pisze...

ależ piękna...a logo też mi się podoba :)

rudlis pisze...

Oj, cudna karteczka, piękna torebka. Całość tworzy bardzo śliczny komplet. A białe tulipany ..mrrrr :)

Julapi pisze...

Przechodzisz samą siebie:) Super pomysł z tym bukietem. Torebeczka też świetnie pasuje do całości.

GosiaK pisze...

Twoje prace są zawsze śliczne, ale ta karteczka jest po prostu czarująca! Cud normalnie :)

Colorina pisze...

aż nie wiem co napisać...ten zestaw robi oszałamiajace wrażenie:)

aneta pisze...

Piękna!

Zielonooka pisze...

przepiękna!!! jestem zachwycona:)

Martyna pisze...

coś pięknego, jestem zauroczona Twoimi pracami, a ta karteczka jest wyjątkowo piękna

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Przecudowna kartka! Wygląda na bardzo skomplikowaną i pracochłonną.
W życiu nie udałoby mi się zrobić coś podobnego. Jestem zachwycona lekkością, delikatnością i zwiewnością pracy, oraz tym, że kolory ograniczają się wyłącznie do zieleni i bieli.

w klatce wyobraźni pisze...

ta kartka jest cudowna - nie wiem, który raz już tutaj wracam popatrzeć na nią - niesamowicie podoba mi się pomysł umocowania tabliczki na dwóch wstążeczkach - czy mogę się nim zainspirować?

pozdrawiam Ania

nadafryt1 pisze...

Jubilatka kartką była zachwycona a było to dokładnie 26 sierpnia. Dziękujemy :)

Małgooś pisze...

Och piękna kartka w pięknych kolorach! Cudna torebka. Śliczna całość:)

Mihaela pisze...

Your work is really fabulous!!! each card have so beautiful design and colors combination is always just great!!! I am looking...and looking ...again and again...
Congratulations!!!

Anonimowy pisze...

witam, wiem że to stary post ale poszukuje takich tulipanów jakie Pani wykorzystała w swojej pracy, jeśli Pani wie gdzie moge teraz takie znaleźć to będę wdzięczna za pomoc, pozdrawiam!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kupiłam je w Wild Orchid Crafts.