Translate

piątek, 8 lipca 2011

Zawieszka...

...na klamkę z ptaszkiem wyciętym z papieru W ptasich trelach i podklejonym tekturą falistą. Bazę okleiłam również tym samym papierem, a listki wycięłam z jego zielonej strony.


W sumie jest bardzo prosta - odrobina koronki, gazy, gałązki brzozowe, piórka, kilka kwiatków, sznurek i już :) Acha, jeszcze postarzyłam brzegi i dość mocno je potuszowałam.


Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa :* One naprawdę dużo dla mnie znaczą :)
Pozdrawiam serdecznie :)

38 komentarzy:

freesents pisze...

it's incredible! i like sprigs. very originally)

Malgodia pisze...

Ach jakie cudne!!!

zalesinka pisze...

Zakochałam się w tej zawieszce. Czy jest możliwość nabycia jej?
Pozdrawiam, Agnieszka

madebyviva pisze...

Baaardzo ładna! Kojarzy mi się z taką ściśle wiosenną zawieszką - ptaszek w gniazdku, kwiatki na drzewie, błękitne niebo :-). Bardzo mi się podoba! :-)

bossanova pisze...

jest świetna :)

Aleksandra P. pisze...

bardzo wiosenna

Elly pisze...

LOve it!! It's beautiful!!

Megliken pisze...

Kwintesencja wiosny i świeżości!

gré pisze...

heel mooi
beautiful

groetjes gré

aaa pisze...

"W sumie prosta..."
Ależ jak cudnie się prezentuje!

BETIK pisze...

Cudna ta zawieszka i taki romantyczny klimat z nie wyziera...:)

Bellaidea pisze...

Sliczna, uwielbiam ta kolorystyke!

silence pisze...

Ale zawieszkę wyczarowałaś. Naturalna i taka romantyczna. Strasznie mi się podoba połączenie koronki, sznurka i barwionej gazy. I jeszcze te gałązki z piórkami jako dopełnienie :)

Boei pisze...

Cudowna!! Ptaszek śliczny, jak żywy i ta gałązka taka naturalna:)

vena7 pisze...

PIękna i bardzo delikatna..

Bożenka pisze...

Przepiękna, ptaszek i te gałązki-cudna. Pozdrawiam

Monika1011 pisze...

Ptaszek jak prawdziwy! Akurat za oknem slysze swiergot :) Piekna!

Scraperka pisze...

:) ale cudo:)) ptaszek jak żywy!

BellaArt pisze...

Cudny ptaszek, jak żywy:)
Pięknie się prezentuje z tymi gałązkami!:)

IWA pisze...

Przeurocza! Pokoj, którego będzie strzegła, na pewno stanie się prawdziwie przytulnym gniazdkiem!

hania739 pisze...

Szalenie mi się podoba:))

OriBella pisze...

Jest THE BEST!:)))Ptaszek jedyny:)

Chimera pisze...

Cudna!! Bardzo mi się podoba :)

Wiśnia pisze...

śliczności !!! kochana to nie stempelki to wszystko ręczna robota.pozdrawiam

ania pisze...

Niezwykła!!

Ludkasz pisze...

cudna ta zawieszka:)

Matilde pisze...

Ptaszek jak żywy! Prześlicznie wyszła Ci ta zawieszka :)

Colorina pisze...

świetna:)bardzo mi się podoba:)

ewkiki pisze...

Piękna i bardzo przestrzenna! Bałabym się, że ktoś by ją uszkodził na klamce, znalazłabym jej inne miejsce! Pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Prześliczna zawieszka:-)
Pozdrawiam
Lusi

Dusia pisze...

wygląda ptaszek jak żywy! super:)

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! All the flowers look fabulous!

edytta-p pisze...

Niby taki drobiazg, a jakie robi wrażenie... Śliczna zawieszka!

Poradnik domowy pisze...

Piękna w fajnym letnim klimacie :)

Татьяна А. pisze...

Very beautiful!!!!

Rademenes pisze...

Aaaaa, przepiękna, prześliczna, idealna w każdym calu...ach... :-)

fasoolka pisze...

Przepiękna!!! delikatna, romantyczna i bardzo pomysłowa :)

Kasia pisze...

Spojrzałam na tą piękną zawieszkę i jeszcze bardziej zapragnęłam wiosny :) Pięknie się prezentuje! Będzie fajną ozdobą!