Translate

środa, 8 czerwca 2011

Sezon komunijny...

...wciąż trwa, a w tym roku jest dla mnie wyjątkowo pracowity ;) W związku z tym będę zamęczać Was folderami. Jak już będziecie mieć dość, to krzyczcie proszę ;)
Dziś dwa foldery (24x16x1,5cm) w ulubionym przeze mnie zestawie kolorów - biel i błękity.


 Jak zwykle wnętrze również ozdobione:



Zmieści się do nich naprawdę sporo fotek :)


A tu widać dokładniej coś, z czego jestem szczególnie zadowolona - nowy typ rozetki ;) Zrobiłam ją z dziurkacza, potem serwetka wycięta Spellbinders Floral Doily Motifs, potem dwa kółka z Nellie`s Frames dies multi z pianką dystansującą pośrodku. Napis drukowany, a dookoła kropeczki z Pearl makera. Szyld wycięłam Spellbinders Fancy tag two, które uwielbiam :)


Materiały ze Scrapcafe:
Spellbinders Floral Doily Motifs
Spellbinders Fancy tag two
Nellie`s Frames dies multi
Pearl maker
Taśma dwustronnie klejąca 2mm

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :)

30 komentarzy:

Megliken pisze...

Dość? Nigdy! :)

askoz pisze...

Cudowne są;)Takich prac nigdy dość!
Rozetki są prześliczne;)

AgaSi pisze...

Cudne Moni, Twoich prac nigdy dość bo to niewyczerpane źródło inspiracji, rozetka prześliczna.

Blue pisze...

Cudo, cudo, cudo i jeszcze raz cudo

ziutka pisze...

jak zwykle ... przepięknie, kolor dopasowany cudnie do tego całość komponuje się wprost rewelacyjnie. bardzo ładnie wyszedł ten papier tłoczony (?)
a ja znow znalazłam u Ciebie inspirację, trochę od Ciebie Trochę z głowy i mam za sobą pierwsza kartkę komunijna :)
Tworzyć pięknie :)

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Przeurocze - pięknie ozdobione i w dodatku niebieskie! To ostatnio mój kolor number one! Zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę kolorystykę paznokci:)
Pozdrawiam.

Daria pisze...

Ode mnie to nie usłyszysz "dość", ja uwielbiam oglądać to co tworzysz, więc wstawiaj swoje dzieła w każdej ilości :) Foldery piękne :)

Malgodia pisze...

Każde zaglądnięcie do Ciebie to radość dla oczu, rób, twórz jak najwięcej, piękny folder :)

IWA pisze...

Przepiękne foldery, na rozetkę od razu zwróciłam uwagę, że inna i cudna. :-)

aaa pisze...

Takich cudeniek nigdy dość Kochana! Możne na nie patrzeć i patrzeć :) Takie są śliczne!

Elly pisze...

Soooooo GORGEOUS!!!! Love it!!

betina pisze...

Jeszcze przez kilka dni bedę ich szczęśliwą posiadaczką, a potem podaruję tym, dla których są przeznaczone.
Póki co ......... patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę.
Subtelne ...... i wykonane z wielką starannością.
Po prostu boskie.
Dziękuję :)

Boei pisze...

Są prześliczne- takie subtelne i "niewinne";) I perfekcyjnie wykonane:)

Pozdrawiam!

Artes de Nágela pisze...

Beautiful and elegant work.
I loved it!

Anabel pisze...

mrrr, takie cudaaa :D
aż sama z zazdrości Cię skopiuję :)
i będę miała choć odrobinkę, takie jak Twoje :D

vairatka pisze...

Oj, dawno u Ciebie byłam... Czas na nadrabianie zaległości :) Te foldery to świetna sprawa, nie dość, ze przydatne, to jeszcze takie piękne!! Rozetka mistrzowska :)

cyga pisze...

piękne foldery, dziewczyny już wykorzystały wszystkie przymiotniki, którymi można by je obdarzyć

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Pięknie wyszło:)

Barbara pisze...

Rozetkowa specjalista z Ciebie ;) swietne foldery

Kasia B. pisze...

piękne są :)

bossanova pisze...

śliczne :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne. Rozetka fantastyczna, dodatki tłoczone również :)

Ludkasz pisze...

Ale pięknie!!!

Mona Pendleton pisze...

So beautiful Monia! Love the fan fold embellishment and that beautiful embossing!

Mona Pendleton pisze...

So beautiful Monia! Love the fan fold embellishment and that beautiful embossing!

Karolina pisze...

Foldery są piękne,
nowa rozetka ogromnie mi się podoba!!

IQ7 pisze...

Cudo! Nowe rozetki pasują idealnie... pozdrawiam:)

Iniekcja pisze...

Kochana skąd Ty bierzesz tyle pomysłów? Masz niesamowitą inwencję twórczą, podziwiam :-)

ArtIs pisze...

Ale piękne. Sama od jakiegoś czasu mam w planie zmienić kształt rozetki :) Tobie wyszła cudnie!

Nana and Papa pisze...

I just love your work. Just so delicate and beautiful.