Translate

środa, 1 września 2010

Co lubię?

Myślałam, że jeszcze trochę poczekam z tą zabawą, ale już chyba dłużej nie mogę, bo dostałam kolejne zaproszenie ;) W związku z tym, zamiast robić wakacyjny albumik na nasz lubelski konkurs, będę się bawić...

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach
Do zabawy zaprosiły mnie: Magialena, Bossanowa, Niewielka, Cookie i Maggie

Co lubię? Hmm...
1. Moją Rodzinkę.
2. Skrapować, robić kartki i ogólnie coś sobie pokleić.
3. Lubelskie spotkania skraperek
4. Czytać książki
5. Oglądać Wasze blogi
6. Siedzieć w ciepłym domku, gdy za oknem pada deszcz, koniecznie z moim ulubionym kubkiem pełnym herbatki
7. Kupować kolejne przydasie
8. Papierowe kwiatki (obsesyjnie je kupuję)
9. Kiedy komuś podoba się to, co dla niego zrobiłam.
10. Paluszki lubelskie
Kolejność dowolna :)

Ostatniej zasady nie podejmuję się wypełnić, bo zdaje się, że musiałabym zaprosić do zabawy 50 osób?
Dlatego wybaczcie, ale wracam do albumu :)

Brak komentarzy: